مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:پالایشگاه آبادان به منظور کمک به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای تهیه دستگاه‌ و تجهیزات لازم پزشکی برای درمان بیماران کرونایی این میزان اعتبار را با همکاری اداره بهداشت و درمان صنعت‌نفت آبادان اختصاص داده است.

علیرضا امین به خرید و تهیه ۱۰ هزار ماسک از سوی پالایشگاه آبادان برای تامین بخشی از نیازهای درمانی شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: سه هزار و ۵۰۰ ماسک در اختیار بیمارستان طالقانی آبادان و ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک بین کارکنان پالایشگاه نفت آبادان توزیع شده است.

وی همچنین از اهدا ۴۰۰ لیتر الکل به بیمارستان طالقانی آبادان خبر داد و گفت: ضدعفونی خیابان ها و معابر شهر، ضدعفونی منازل شرکتی و محیط پالایشگاه از دیگر اقدامات پالایشگاه آبادان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در منطقه بوده است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان،خرمشهر و شادگان تاکنون ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه شناسایی شدند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون ۳۰۶ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا ، و ۳۸ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا کووید – ۱۹ نام دارد نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به کشورهای مختلف جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.