آرش یلالی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در این سامانه پس از ورود شهروندان و پاسخ به پرسش‌های موجود، چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود پیگیری مراقبتی از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی متعلق به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای وی انجام خواهد شد.

وی افزود: هموطنان پس از ورود به سامانه به نشانی salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه و ثبت شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضعیت سلامتی خود از سرشماره ۴۰۳۰ دریافت خواهند کرد. افرادی که مشکوک به این بیماری باشند پیامک ارسالی راهنمایی لازم را ارائه خواهد کرد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از همه هموطنان عزیز تقاضا می‌شود ضمن مراجعه به سامانه مذکور در این غربالگری الکترونیکی شرکت کنند و پیامک یا تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را بعنوان تبلیغ قلمداد نکنند و حتما پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی از زحمات اهالی رسانه در روزهای مبارزه با کرونا تقدیر کرد.
 در پیام شکراله سلمان‌زاده آمده است: در روزهایی که جهاد نمود مصداقی و عینی پیدا کرده است و ملت شریف ایران دست در دست یکدیگر این بار برای سلامتی، همدل و یکصدا شده‌اند، بدون تردید نقش بی‌بدیل، خستگی‌ناپذیر و ایثارگرانه‌ی اهالی مهربان و شریف رسانه، در صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب، نقشی تاثیرگذار و دشمن‌شکن بوده است.
بی‌شک در روز پیروزی ایران همیشه سربلند بر این ویروس منحوس، تلاش‌های بی‌وقفه‌ی شما در کنار کادر جان برکف بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را بر جهانیان به رخ خواهد کشید.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.