دکتر علی خسروی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمه سلامت خوزستان برای ارائه خدمات بیشتر و ایجاد آرامش در بیمه شدگان و جلوگیری از بار ترافیکی خدمات درمانی ، قرارداد جدیدی با بیمارستان شهید نیاکی ارتش منعقد کرده است تا بیمه شدگان زیرپوشش در صورت داشتن علائم ویروس کرونا با مراجعه به این بیمارستان بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند.
وی گفت:این بیمارستان به صورت شبانه روزی آماده پذیرش بیماران مشکوک به کرونا است.
تاکنون بیمارستان های دولتی و دانشگاهی ، تامین اجتماعی و برخی بیمارستان های خصوصی خوزستان برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شده اند.
بر اساس تازه ترین اطلاعات دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسیده است که از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر فوت کرده‌اند.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال به مراکز درمانی خوزستان برای مبارزه با کرونا
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: به تازگی یک هزار و ۳۰میلیارد ریال  به مراکز درمانی دولتی و غیردولتی طرف قرارداد برای تجهیزبهتر امکانات پزشکی و دارویی برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در خوزستان پرداخت شده است.
خسروی اظهار داشت:این اعتبار با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای دراین شرایط حساس برای هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و شتاب بخشی به امر کنترل و مبارزه با ویروس کروتا پرداخت شد تا وضعیت نقدینگی موسسه های درمانی طرف قرارداد بهبود یابد.

وی گفت:به طور قطع این پرداخت‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش خدمات درمانی در این شرایط کنونی برای بیمه شدگان و مبارزه موثر با ویروس کرونا در خوزستان دارد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز به تازگی برای تامین نقدینگی مراکز و موسسه های درمانی و پزشکی طرف قرارداد (دولتی و خصوصی) و همچنین پیشگیری موثرتر از ویروس کرونا، سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال پرداخت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.