بابک داوودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با توجه به برنامه‌های راهبردی و درازمدت فدراسیون، در تمام بخش‌هایی که موجب رشد و توسعه این رشته می‌شود از جمله بحث آموزش، برگزاری مسابقات داخلی و کشوری، اردوهای ملی و استعدادیابی از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اکنون جزو هیات های برتر کشور هستیم.

رییس هیات بدمینتون خوزستان بیان کرد: در طول سال‌های گذشته فعالیت در رده‌های پایه جزو مهمترین برنامه های هیات بود زیرا معتقدیم بازیکنان پایه می‌توانند آینده یک رشته ورزشی را بسازند. خوشبختانه در چند سال اخیر این رشته ورزشی پیشرفت بسیار خوبی داشته و این روند می‌تواند با یک برنامه‌ریزی منظم ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه این رشته پرنشاط ورزشی که اخیرا جایگاه مناسبی در جامعه پیدا کرده برای پیشرفت و معرفی ورزشکاران خود نیازمند حمایت بیشتر بخش خصوصی است گفت: هدفمان توسعه بدمینتون در سرتاسر استان بوده و امیدواریم شاهد حضور ورزشکارانمان در اردوهای تیم ملی باشیم.

داوودی افزود: در چند سال گذشته برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقات مناسبتی و لیگ را برای بانوان داشتیم که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و استعدادهای خوبی از دل این رقابت‌ها شکوفا، و به یک بازیکن ارزشمند تبدیل شده‌اند.

رییس هیات بدمینتون خوزستان با اشاره به اینکه بدمینتون از جمله رشته‌هایی است که هنوز جایگاه مناسبی نزد اسپانسرها نداشته و باشگاه‌های معدودی تمایل به تیم‌داری در این رشته دارند گفت: بی شک سرمایه‌گذاری در زمینه بدمینتون و حمایت تیم‌ها از سوی اسپانسرها می‌تواند باعث شکوفایی بازیکنان ایرانی حتی در میادین بین المللی شود.

وی با بیان اینکه ورزش بدمینتون به خوبی در خوزستان رواج یافته و همچنان در حال گسترش است گفت: شهرستان های اهواز، شوشتر، شوش، دزفول، ایذه، ماهشهر، باوی و رامهرمز جزو هیات های فعال ما در این رشته به شمار می‌روند. تمام هیات های شهرستانی به غیر از  سه، چهار شهرستان ما همگی فعال هستند که تلاش می‌کنیم آنها را فعال کنیم.

داوودی گفت: کلیه مسابقات ورزشی استان از جمله رقابت های بدمینتون ساحلی کشور که قرار بود در اهواز برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد. سلامتی ورزشکاران مهمتر از هر چیزی است و انتظار داریم که خود آنها نکات ایمنی و بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.