احسان حاجی نجف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش پایه زیربنای توسعه هر رشته ورزشی است و در این راستا عملکرد تیم های پایه بسکتبال استان در رقابت های کشوری نشان داد که با برنامه ریزی مناسب می توان قله های افتخار را فتح کرد. 

وی توجه به بخش پایه ها و بحث آموزش را بسیار ضروری دانست و گفت: بی شک با برگزاری دوره های آموزشی و المپیادهای ورزشی، می توان استعدادهای ناب این رشته را معرفی کرد.اگر بازیکنان نونهال و نوجوان بسکتبال استان سیر رشد خود را به خوبی طی کنند در آینده می توانند جذب تیم های لیگ برتری شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در چند سال اخیر مسابقات بسکتبال رده های پایه در  بخش دختران و پسران به طور منظم در استان برگزار شد و همین امر موجب مقام آوری تیم های استان در رقابت های کشوری شد و این موضوع نوید آینده ای خوب برای بسکتبال خوزستان است.

وی ادامه داد: خوزستان در بخش استعدادیابی بسکتبال به عنوان قطب منطقه هشت کشور معرفی شده و هر ساله شاهد برگزاری جشنواره های استعدادیابی برای پسران و دختران هستیم.

حاجی نجف افزود: در حال حاضر ۲ نماینده در لیگ برتر آقایان داریم که هر ۲ به مرحله پلی آف صعود کردند و شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند همچنین تنها نماینده استان در لیگ برتر بکتبال بانوان کشور موفق به کسب مقام چهارم شد.

وی گفت: با توجه به فعالیت های گسترده هیات بسکتبال استان، با تشخیص اداره کل ورزش و تایید فدراسیون، ۲۵ اسفندماه مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال استان برگزار و نفر اصلح برگزیده می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.