به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز شنبه است که به صورت وزش باد شدید، بارش باران،  رعد و برق در نیمه شمالی و احتمال گرد و غبار در نیمه جنوبی و مرکزی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه میانه های روز یکشنبه هفته آینده از استان خارج خواهد شد گفت: در بررسی نقشه های پیش یابی، جو استان طی امروز و فردا  پایدار است و روند افزایش دما در استان ادامه دارد.

سبزه زاری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۴.۷ درجه سانتیگراد بیشترین و ایذه با ۵.۲ درجه سانتیگراد کمنرین دمای هوای خوزستان را داشتند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز به ترتیب ۲۴.۷ و ۱۰.۴ درجه سانتیگراد بوده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه ناپایدار به استان از روز شنبه هفته آینده که همراه با باد شدید و برخاستن گرد و غبار، بارش باران و رعد و برق در مناطق شمالی است هشدار داده است.

دراین اطلاعیه آمده است که فعالیت این سامانه در مرکز و جنوب استان باعث برخاستن خاک و کاهش شعاع دید خواهد شد و روز یکشنبه هفته آینده از استان خارج خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.