ابراهیم جوانمردی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه قهرمانی و کسب مدال هیچ مشکلی نداریم و همیشه عناوین برتر رشته های مختلف به ورزشکاران استان می رسد اما با این وجود در بحث حامی با مشکل مواجه بوده و حامیان مالی به سراغ این رشته نمی آیند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که در سال ۹۷ عنوان برتری هیات کشور را به خود اختصاص دادیم افزود: با روندی که در پیش گرفته ایم امیدوارم در سال ۹۸ باز هم این عنوان را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان در رشته های درگ، اسلالوم، دریفت و کارتینگ جز نفرات برتر کشور هستند همچنین در رشته موتورکراس همیشه بر روی سکو قرار داریم. خوشبختانه خوزستان بر خلاف استان های دیگر در چندین رشته صاحب مدال است اما با این وجود تلاش می کنیم فعالیت خود را در دیگر رشته ها بیشتر کنیم.

جوانمردی گفت: امسال در بحث برگزاری مسابقات مختلف، اعزام به مسابقات کشوری و مقام‌آوری عملکرد خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم جزو برترین های کشور باشیم.

وی افزود: در بخش بانوان در رشته اسلالوم رانندگان خوبی داریم و تلاش می‌کنیم این رشته را در بین بانوان توسعه دهیم. یکی از اهداف مان همگانی کردن موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح جامعه است تا جوانان علاقه مند جذب این رشته شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.