فاخر باوی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات از احتکار کنندگان و گران فروشی ماسک و مواد ضدعفونی را به دستگاه قضایی اعلام و مطمئن باشند با متخلفان برخورد قانونی و شدید صورت می‌گیرد.

وی حفظ ثبات و امنیت پایدار در جامعه و حمایت از حق و حقوق شهروندی و نظارت بر عملکرد کلیه دستگاه‌های دولتی بخصوص در شرایط فعلی را مورد تاکید قرار داد و افزود:با مسئولان و مدیرانی که با کم‌کاری، سهل انگاری و بی توجهی باعث به خطر افتادن سلامت مردم شوند نیز برخورد قاطع می‌شود.

باوی در ادامه گفت:بی‌شک از رسانه‌های جهادی و مردمی که در مجرای قانون مدافع حقوق مردم هستند حمایت قاطعانه خواهیم کرد و آن دسته از رسانه‌هایی که با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی در زمینه ویروس کرونا می‌شوند تحت پیگرد قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا درخوزستان تا روز سه شنبه ۴۲ نفر اعلام شد. ۱۰ نفر نیز فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.