سعید شاهرخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تیم بانوان استان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد که از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

وی توسعه والیبال در مدارس استان را یکی از اهداف هیات در سال ۹۹ دانست و گفت: عملکرد تیم ملی والیبال در رویدادهای بین المللی زمینه علاقه مندی به این رشته را نزد نوجوانان و جوانان بیشتر کرده و شاهد موج گستره نسل جدید به سمت این رشته هستیم و این موضوع کارمان را سخت تر می کند.

رییس هیات والیبال خوزستان راه اندازی و ایجاد مدارس والیبال را در رشد استعدادهای موجود در استان موثر خواند و گفت: بی شک با ایجاد انگیزه و با نگاهی ویژه در حوزه والیبال نوجوانان، می توان شاهد پویایی این رشته باشیم.

شاهرخی افزود: در صورت حمایت مسؤولان و ارگان های استان می توان شاهد شکوفایی این رشته در استان و حضور والیبالیست های خوزستانی در تیم های ملی بود. 

رییس هیات والیبال خوزستان برگزاری لیگ های داخلی و اعزام مربیان برای حضور در دوره های مربیگری ارتقا درجه را از دیگر برنامه های هیات برشمرد و ادامه داد: ارتقای سطح داوری و مربیگری والیبال در تمام شهرستان های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پیشکسوتان والیبال استان تقاضا کرد بیش از گذشته به هیات کمک کنند تا با خرد جمعی، تجربه و دانش قدیمی های این رشته، استان خوزستان به روزهای درخشان در این رشته دست یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.