مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسئولان سازمان لیگ برتر اعلام کردند که تنها مسابقات این هفته لغو شده است، اظهار کرد: در صورتی که سازمان لیگ برتر قصد دارد مسابقات را تا پایان امسال تعطیل کند، باید این موضوع را مشخص کند تا ما از بلاتکلیفی خارج شویم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به مدت ۲ روز تعطیل شده است، افزود: با توجه به مشخص نبودن برنامه لیگ برتر، نمی‌دانیم برای تیم چه برنامه‌ای را انجام بدهیم و سازمان لیگ می‌خواهد مسابقات را ادامه بدهد یا به سال آینده موکول کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: امید می‌رود زمان شروع مجدد مسابقات هرچه سریع‌تر توسط سازمان لیگ برتر اعلام شود تا ما بر اساس آن برنامه‌ریزی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌ها طراحی کنیم.

تارتار اضافه کرد: تمرینات تیم با حضور بخش زیادی از نفرات در تهران پیگیری می‌شود و سایر بازیکنان با برنامه ارائه شده توسط مربی بدن‌ساز تیم در مسجدسلیمان به تمرین می‌پردازند.

وی در خصوص حضور رحیم زهیوی در تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: با توجه به فرصت کم باقی‌مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و نیاز زهیوی برای کسب شرایط مطلوب به زمان بیشتر حضور این بازیکن در رقابت‌های این فصل منتفی است و می‌تواند برای فصل آینده از این بازیکن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.