به گزارش ایرنا عبدالله ویسی جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همانگونه که پیش بینی می کردیم یک بازی پر استرس و نفس‌گیر داشتیم، به هر حال ما در ورزشگاهی بازی می کردیم که تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون باختی در آن نداشت و این موضوع کارمان را سخت تر می‌کرد.

وی افزود: بچه های ما در نیمه اول خیلی خوب و فوق‌العاده بودند و سه یا چهار موقعیت گلزنی خوبی ایجاد کردیم که نتوانستیم از آنها بهره برداری لازم را داشته باشیم ،انتظار داشتم که بچه های ما تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند سه امتیاز بازی را حفظ کنند اما متاسفانه اینگونه نشد.

سرمربی پیکان ادامه داد: در بازی‌های قبلی همیشه برای کسب یک امتیاز می جنگیدیم اما در این بازی نه تنها یک امتیاز به دست آوردیم بلکه می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم. امیدوارم که نباختن های ما از این بازی به بعد شروع شود و بتوانیم در برابر حریفان به پیروزی برسیم.

وی گفت: برگزاری یک مسابقه فوتبال در شهرستان هایی همچون مسجدسلیمان شور و هیجان خاصی دارد و مردم با علاقه خاصی به ورزشگاه می آیند اما با اتفاقاتی که در کشور ما رخ داده و شیوع بیماری کرونا مجبور هستیم بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم.

ویسی افزود: بی شک هر موقع اتفاق ناگواری در جامعه رخ دهد همه باید برای ریشه‌کن کردن این موضوع بسیج شوند. من موافق انجام مسابقات لیگ نیستم چرا که سلامت بازیکنان مهمتر است و امیدوارم که مسابقات تعطیل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیمش در این بازی وقت کشی می کردند گفت: بارها و بارها شده که تیمم از حریف جلو افتاده اما هیچگاه قصد وقت‌کشی را نداشتیم، افتادن بازیکن روی زمین طبیعی است و بازیکنان ما قصد اتلاف وقت را نداشتند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.