به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دراین اطلاعیه درخصوص برگزاری نمازهای جمعه کشور در تاریخ نهم اسفند آمده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می رساند، پیرو درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت ،نمازجمعه این هفته ( ۹۸/۱۲/۹)درمراکز استانهای تهران، قم، رشت، مشهد مقدس، تبریز، ارومیه، همدان، اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، سمنان، زاهدان، شیراز، قزومین، اهواز، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، خرم آباد ، بندر عباس و یزد برگزار نمی شود.

همچنین در مراکز استان ها و  شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام دفاتر ائمه جمعه شهرهای آبادان، شوشتر، ایذه و گتوند ، اندیمشک و دزفول و تعداد دیگری از شهرهای استان نیز نماز جمعه این هفته بنابه توصیه شورای سلامت وستاد بحران ، لغو شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.