عبدالامیر خطیب زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا دربرخی شهرهای کشور، تصمیم بر این شد مسابقات بین المللی شطرنج کارون تنها با حضور ۲۰ ورزشکار و در ۲ جدول شود اما با دستور اداره کل و برای پیشگری از ابتلا به کرونا این رقابت ها لغو شد.

وی گفت: با توجه به حضور ورزشکاران خارجی در محل مسابقات، بنا شد این رقابت ها به شکل دیگری و در ۲ جدول ۱۰ نفره برگزار شود. پیش از این قرار بود مسابقات با حضور ۳۵۰ شطرنج باز در سه جدول برگزار شود که با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش در خصوص لغو تمام مسابقات ورزشی، تصمیم گرفته شد این رقابت ها به شکل بسته و محدود انجام شود.

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات انجام شده بود و ورزشکاران خارجی در سلامت کامل در محل حضور داشتند اما با دستور اداره کل ورزش خوزستان این مسابقات به زمان دیگری موکول شد.  

خطیب زاده با بیان اینکه مبلغ دریافتی از شرکت کنندگان به حساب آنها برگردانده خواهد شد افزود: تمام ورزشکارانی که هزینه ورودی مسابقات را پرداخت کرده بودند، هزینه های آنها به حسابشان واریز می شود.

به گزارش ایرنا با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات ورزشی از تاریخ پنجم تا ۱۵ اسفندماه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.