محمد اسلامی شنبه در مراسم افتتاح ۶ پروژه راهداری در خوزستان اظهار داشت : بهسازی ، نوسازی و افزایش حجم ظرفیت تردد ایمن یک مساله مهم است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم تا رضایت مردم را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش حجم سفرهای استانی در کشور بایستی اقدامات مورد نیاز برای کاهش حوادث انجام شود تا شاهد کمترین تلفات و تصادفات در جاده های کشور باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش بزرگ راههای کشور گفت : طی ۱۱ ماه سال جاری  ۷۲۳ کیلومتر به بزرگ راههای کشور اضافه شده است‌ که عمده این بزرگ راه‌ها برای رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مختلف کشور می باشد.

اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راههای روستایی افزود: در سال جاری حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و یک‌هزار کیلومتر دیگر در حال آسفالت شدن میباشد.

وی با اشاره به حمل و نقل ریلی در استان خوزستان تصریح کرد: باند دوم اهواز - خرمشهر باید هرچه سریعتر اجرایی شود تا از ظرفیت ریلی در خوزستان استفاده بیشتری به عملآید.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : سازمان بنادر کشور توسعه بنادر کوچک و تخصصی کردن بنادر را در دستور کار خود قرار داده است که باید این موضوع را پیگیری و دنبال کنیم.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری و آغاز چند طرح حوزه راه و مسکن، روز شنبه در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.