غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : همچنین امروز ۶ پروژه شامل بهره برداری از ۷۵ دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، نصب ۴۰ دوربین نظارت با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال ، احداث پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال، ایجاد سه پاسگاه پلیس راه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، طرح روکش آسفالت شامل ۱۸۱ کیلومتر ،عملیات  ۶۵ کیلومتر چیپسیل،طرح ۹۵۰ کیلومتر فوگسیل با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۲۶۰ میلیارد ریال وطرح روشنایی ۱۲ کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به طرح ابرار ادامه داد: بر اساس این طرح ۲۵۱ کیلومتر آسفالت راه های روستایی سهمیه استان خوزستان می باشد که پیمانکاران این پروژه مشخص شده است.

بهرامی نیا افزود : حدود پنج هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری قرارداد منعقد شده است و امیدواریم با اتمام‌ این پروژه ها حدود ۲ میلیون متر مربع از راههای استان لکه گیری شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه باید زیرساخت های مناسبی در استان داشته باشیم تا بتوانیم جابه‌جایی که در شبکه راه ها انجام‌می شود به سهولت و ایمن باشد ، گفت : در سال جاری حدود یک میلیون متر مربع لکه گیری راه‌ها  و ۲۴۶ کیلومتر انواع روکش راه نیز در استان انجام‌ شده است.

وی ادامه داد : در حوزه حمل‌و نقل کارهای بسیار خوبی انجام شده است و اعتبارات نسبت به ۲ سال گذشته بیش از ۲.۵ برابر افزایش داشته است .

بهرامی نیا اظهار داشت : طی ۱۱ماهه امسال  ۱۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام حمل شده است  و در مجموعه وزارت راه کارهای سخت افزاری و نرم افزاری خوبی انجام شده تا کالا با سرعت بیشتری از بنادر استان ترخیص شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : سالانه بیش از ۴۰‌میلیون تن بار از استان خوزستان به سایر نقاط کشور جابجا می شود و همچنین این استان با ۲۳ پایانه مسافربری دومین استان کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.