ندا نیسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کل جمعیت ووشو خوزستان پنج هزار نفر است که در ۳۵ باشگاه ورزشی فعالیت می کنند و حضور ووشوکاران استان را در تیم های ملی بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه پنج باشگاه ورزشی به طور اختصاصی در اهواز فعالیت می‌کنند گفت: خوشبختانه میل و علاقه به رشته ووشو نزد نوجوانان و جوانان استان به ویژه بانوان رو به افزایش است و در طول سال های اخیر تلاش کردیم در رده سنی پایه برنامه های مختلفی برگزار کنیم.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان بیان کرد: اکنون در رده سنی بزرگسالان زهره شهپری در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد همچنین در بخش تالو و در رده سنی جوانان سه نفر از دختران استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ورزشکاران مستعد استان را شناسایی و به چرخه ووشو اضافه کنیم افزود: هیات ووشو استان در زمینه مدال آوری همیشه جز استان های برتر کشور بوده و علاقه به ووشو در خوزستان به حدی است که بسیاری از خانواده ها در ایام تعطیلی مدارس فرزندان خود را در این رشته ثبت نام می کنند.

نیسی در ادامه به برگزاری رقابت های سبک "شائولین چوان" در بخش آقایان و بانوان به میزبانی ماهشهر اشاره کرد و گفت: این رقابت ها نیمه اسفندماه برگزار می شود همچنین رقابت های سبک "لوهان چوان" آقایان و بانوان و مسابقات سبک " شینگ یی چوان " ویژه آقایان در اواخر امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.