در دومین روز از اسفند ۹۸ مردم شهرهای مختلف خوزستان با حضور حداکثری خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق رای گیری آمدند و با خلق حماسه ای چشمگیر، دل حضرت امام عصر (عج) و رهبری را شاد کردند مردم در این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته با شور و شعور بیشتر و با بصیرت و آگاهی نامزدهای مورد نظرشان را انتخاب کردند و بار دیگر نشان دادن به رغم توطئه‌های بدخواهان نظام و تبلیغات سوء آنها، این ملت تابع رهبری و منافع دینی و ملی خودشان هستند تبلیغات سوء دشمنان علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در اراده مردم تاثیر نخواهد داشت.

آرای شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اثر انگشت‌های تک تک مردم، سرنوشت کشورمان را تعیین می‌کند، برای همین مردان و زنان این مرز و بوم در جای جای ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود در صحنه های مختلف نشان داده اند که در سرنوشت کشور خود سهیم هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه نفوذ و دخالت در امور کشور را نخواهند داد.  

شهرزاد کعبی ۳۶ ساله گفت: من هم به نوبه خود یک مسلمان و ایرانی هستم و وظیفه خود و خانواده خود می‌دانم که در این انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به انتظارات خود از نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان پس از انتخاب شدن از سوی مردم باید درحد توان به استان خدمت کنند، حرف و عملشان یکی و دلسوز استان باشند و استان را به مسیر موفقی در همه عرصه‌ها هدایت کنند.

صابر فرهادی ۵۵ساله گفت: رای دادن  یک وظیفه ملی است و حضور گسترده در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است و ما با حضور در انتخابات ثابت می‌کنیم پایبند به آرمان های امام راحل هستیم.

وی بیان کرد: انتظار دارم نماینده ای که انتخاب می شود به فکر مردم این شهر باشد و وعده های امروزش را پشت گوش نیندازد مردم با همه سختی هایی که در زندگی دارند در انتخابات شرکت می کنند تا کسی بیاید که حداقل به زندگی مردم سر و سامان بدهد.

محمد بابادی ۲۱  ساله بیان کرد:این انتخاب می تواند در پیشرفت و آینده توسعه کشور و استان تاثیر بزرگی داشته باشد، با یک انتخاب صحیح که از روی شناخت صورت می گیرد، می توان در احقاق مطالبات اجتماعی و اقتصادی جوانان نقش ایفا کرد.

سلمان حنتوش ۴۷ساله گفت:  من از ساعات آغازین رای گیری آمدم و شاهد حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان در شعبه اخذ رای هستم به نظرم امسال شور و شوق مردم در حوزه های رای گیری زیاد بود و این امر درسی بزرگ برای دشمنان نظام مقدس اسلامی است تا چشم طمع خود بر این مملکت را ببندند.

وی ادامه داد: به رغم اینکه دشمنان از طرق مختلف سعی در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات داشتند، حضور پرشور مردم آنان را مات و مبهوت کرده است.

وی گفت: اکنون که مردم و به ویژه جوانان اینگونه پای صندوقهای رای آمدند ما از نمایندگانی که انتخاب شدند می‌خواهیم برای جوانان این استان فکری بکنند و حداقل مساله بیکاری آنها را برطرف کنند اگر ریشه بیکاری در کشور خشک شود باور کنید خیلی از مسایل خود به خود حل می شود.

 خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.