به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی امور فرهنگی تبلیغی راهیان نور در قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب در اهواز بیان کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی‌های ارتش در یگان‌های آجا مستقر در خوزستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا امور فرهنگی و تبلیغی بیشترین نمود را پیدا کرده و روحیه رزم کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم حضور پررنگ جامعه روحانیت در یادمان‌های ارتش تاکید کرد و افزود: بی شک این حضور آثار ارزشمندی در اعتلای روحیه معنوی کارکنان و مخاطبان غرفه‌ها و یادمان‌های ارتش خواهد داشت و امسال نیز باید با اهتمام جدی‌تری نسبت به پارسال ، پذیرای راهیان نور باشیم.

سخنگوی ارتش با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت غرفه‌های فرهنگی و یادمان‌های ارتش برای معرفی شهدای شاخص گفت: معرفی شهدای والامقام ارتش از ضرورت ها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است ؛ باید نام شهید سپهبد محمدولی قرنی، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا زوایای بیشتری از این مردان بزرگ برای مخاطبان و زائران سرزمین نور تشریح شود.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی برگزاری محافل انس با قرآن و ادعیه را در یادمان‌ها حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده حداکثری شود تا اقدامات فرهنگی و معنوی ارتش ضمن انتشار گسترده در رسانه‌های جمعی، در فضای مجازی نیز به بهترین شکل منعکس شود.

در این نشست هماهنگی، حجت الاسلام خاکی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه جنوب غرب ارتش، جمعی از مسوولان معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش و متولیان امور فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی یگان‌های آجا مستقر در استان خوزستان حضور داشتند.

یادمان های چذابه، دهلاویه، عملیات رمضان، آب تیمور، و پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر و قرارگاه رعد پدافند هوایی و پادگان میشداغ در خوزستان متعلق به جمهوری اسلامی، در تعطیلات نوروزی شاهد حضور چشمگیر راهیان نور و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.