اخلاق محمدیان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی احداث ۲ طرح صنعتی با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۸۵ نفر و یک پروژه عمرانی در شهرک صنعتی بهبهان آغاز شد.

وی گفت: یکی از مجتمع های تولیدی در بخش استخراج رمز ارز دیجیتال، آب مقطر و نیروگاه گازی ۲۵ مگاواتی با یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر فعال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: همچنین طرح صنعتی تولید الکل گیاهی و سرکه با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۲۵ نفر امروز آغاز شد، پیش بینی می شود این طرح ها در مدت زمان کمتر از یک سال به بهره برداری برسند.

محمدیان افزود: همچنین عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی شهرک صنعتی بهبهان نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان آغاز شد.

شهرک صنعتی بهبهان ۱۲۵ هکتار مساحت دارد و از زیرساخت های آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است.

در این شهرک صنعتی ۱۱۴ قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده و ۶۶  واحد صنعتی تاکنون با ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۸۴ نفر و سرمایه گذاری ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهرستان بهبهان با ۱۲۲ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.