بتول سعیدی‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت::بازرسان ویژه اداره صنعت‌،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و اصناف آبادان در این کانکس‌ها مستقر و به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی و گران‌فروشی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به این پایگاه ها از طریق تلفن ۱۲۴ نیز تخلف را گزارش دهند.

بازرسی از ترازوی دیجیتال در بازار آبادان

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان از آغاز بازرسی آزمون صحت عملکرد دستگاه ترازوی دیجیتال در بازار آبادان خبر داد و گفت:این طرح از بازار شهیدارغنده آبادان آغاز و دستگاه ترازوی دیجیتال مغازه‌های بازرسی و آزمون صحت عملکرد از آنها انجام می‌شود.

وی افزود:ترازوهای مراکز عرضه اصناف مختلف مورد ارزیابی و پس از اطمینان از صحت عملکرد ترازوها برچسب تائید عملکرد صحیح بر روی آنها چسبانده می‌شود.

سعیدی‌زاده گفت: با مقرر شدن مهلت مشخص برای تعمیر و اصلاح عیوب این ترازوها، صاحبان آنها ملزم به تعمیر و کسب تائیدیه صحت عملکرد از اداره استاندارد شدند.

افزایش سهمیه آرد واحدهای نانوایی آبادان

وی‌ همچنن از افزایش پنجهزار کیسه آرد به سهمیه آرد شهرستان آبادان اشاره کرد و اظهار داشت:هم‌اکنون ۳۸ هزارو ۶۷۵ کسیه آرد در حوزه شهری و ۹ هزار و ۳۰۰ کیسه آرد در روستاهای تابعه شهرستان آبادان توزیع می‌شود.

وی به بازنگری سهمیه آرد واحدهای نانوایی شهرستان براساس نیاز واقعی و توجه به کیفیت پخت نان اشاره کرد و افزود: سهمیه آرد واحدهای نانوایی بر اساس نیاز واقعی هر منطقه و محله بررسی توزیع می‌شود.
سعیدی‌زاده به افزایش نظارت‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی یا گران‌فروشی واحدهای نانوایی از سوی گشت‌های مشترک بازرسی از نانوایان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه واحدهای نانوایی با هدف ارتقای بهداشت و کیفیت نان در دستور کار قرار دارد.
در حال حاضر ۱۴۰ نانوایی یارانه بگیر و ۴۰ نانوایی آزادپز در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.