سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا پنجشنبه شب در حاشیه آیین چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش در مصلای مهدیه اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وظیفه ما ادامه راه این شهید والا مقام است و تنها راه برای تداوم این مسیر اخلاص و مدیریت جهادی است .

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: در شرایط کنونی اتحاد و همدلی می تواند قدرت ما را برای مقابله و ایستادگی مقابل دشمن بیشتر کند و این قدرت بدون پشتوانه مردم حاصل نمی شود .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود در رابطه با این سردار رشید اسلام فرمودند" زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی باید وحدت خود را حفظ کنیم" ، لذا وظیفه همه ما حفظ وحدت است.

آیین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان پنجشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، زعیم حوزه های علمیه خوزستان ، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، سردار سیاهپوش مسئول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره ، مسوولان نمایندگی جمهوری عراق در اهواز ، علمای اهل سنت بصره ، عشایر شیعه و سنی بصره و جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.