مهران سبزقبا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته فیلم هایی که از حضور در جشنواره فیلم فجر جا می‌مانند وجود دارند اما می‌توان گفت آن چیزی که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود در شکل و شمایل کلی تولیدات یکسال سینمای ایران را در خودش را جای می‌دهد.

 وی افزود: در سی و هشتیمن دوره از جشنواره فیلم فجر من همه فیلم‌ها را ندیده‌ام ولی تا این لحظه هنور فیلم خوبی که فکر می‌کردم می توانم شاهد باشم را پیدا نکردم.

 این فیلمساز بیان کرد: سینمای اجتماعی مابه سمت و سویی سوق پیدا کرده که حتی در کوتاه مدت هم به نفع سینمای ایران نیست و کاری اتفاق نمی افتد که بتواند چیزی بیشتری به سینمای ایران اضافه کند.

وی تصریح کرد: در سینمای اجتماعی ایران پیش از این فیلم های خوبی را شاهد بوده ایم و فیلم های خوب سینمای ایران در سال‌های گذشته ساخته شده‌اند برای همین ما همچنان منتظر هستیم فیلم خیلی خوب چه از فیلمسازان تازه کار و چه از فیلمسازان پیشکسوتان شاهد باشیم.

سبزقبا  کیفیت سالن های سینمای اهواز را خوب توصیف نکرد و گفت:  در سال‌های گذشته هم این تجربیات را داشته ایم و خود من چندین بار با سینمادارن صحبت کرده ام و از آنها خواسیته‌ام اقداماتی را در این حوزه انجام دهند یا از مسئولان و سرمایه‌گذاران خصوصی کمک بگیرند تا سر و شکل استانداری به سینمای اهواز بدهند

به گزارش ایرنا سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه جاری همزمان با تهران ، در سینمای ساحل و هلال اهواز در حال برگزاری است، در این دوره از جشنواره ۲۴ فیلم شامل ۱۹ فیلم سینمایی برای بزرگسالان در قالب سودای سیمرغ  و پنج فیلم برای کودک و نوجوان در قالب سیمرغ پروانه در جدول پخش فیلم فجر اهواز قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.