به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی بعد عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان شوشتر به مناسبت دهه فجر بیان کرد : هر شخصی در عقیده و نظر خود آزاد است و به هرکس بخواهد می تواند رای دهد اما مسئولان باید توجه کنند از بیت المال به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نشود.

وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن افزود : گرامیداشت این روز تاریخی تنها به معنای یاد آوری آن نیست بلکه به این معنا است که انقلاب اسلامی همچنان زنده است و مردم نیز پای آرمان های نظام و انقلابشان ایستاده اند .

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر ادامه داد : توجه به یوم الله برای ادامه راه انقلاب بسیار مهم است و کسانی که باور ندارند که این انقلاب یک انقلاب الهی است نمی توانند آن را بشناسند و درک کنند .

وی گفت :  البته نقص و کمبود هایی هم وجود دارد و برخی مشکلات نیز به دلیل نقص در قانون یا عدم مدیریت صحیح باعث آزار مردم شده است .

امام جمعه شوشتر ادامه داد : مسئولان وحدت ، همدلی و مردم داری را باید سرلوحه کار خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم در هر جایگاهی که هستند تلاش کنند .

فرماندار شوشتر نیز در این نشست بیان کرد : ۲۲ بهمن امسال با اربعین پاسدار بزرگ ولایت یعنی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مصادف شده و برگزاری باشکوه آن در عرصه ملی و بین اللملی برای نظام بسیار حائز اهمیت است .

حسین پنبه دانه پور افزود : انقلاب اسلامی در جریان شکل گیری و بعد از پیروزی همواره  مورد هجمه دشمنان قرار داشته و به یاری خداوند متعال ، وجود رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم همه توطئه های دشمنان نقش بر آب شد و ما امروزه با افتخار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم .

وی ادامه داد : در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی اجرا و پروژه های بزرگی افتتاح شد و تمهیدات لازم برای  برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نیز در شهرستان فراهم شده است  .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.