رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در حاشیه اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: هیات داوران بخش صحنه‌ای دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مِهر دزفول، مرتضی سخاوت، آرش سهرابی و رضا فیاضی بودند که در بخش طراحی پوستر و بروشور کاملیا زرین آبادی برای نمایش شاپرک خانوم از شهرستان ماهشهر موفق به دریافت مبلغ سه میلیون ریال شد.

نادر سعادتی‌فرد افزود: در بخش گریم نیز لوح تقدیر و جایزه برتر به مبلغ سه میلیون ریالی به طوبی بهرامی و شبنم معشوری برای نمایش شاپرک خانوم از شهرستان بندر ماهشهر تقدیم شد.

وی گفت: در بخش  موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به مهدی فتحی برای نمایش مارمولک بَد اَدا از شهرستان همدان اهدا شد و برای  رتبه دوم بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به احسان بسیم برای نمایش خواب‌های رنگی از شهرستان شهرکرد اهدا شد.
سعادتی فرد افزود: برای رتبه نخست بخش موسیقی نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به محمد نادری و محمد باقر صاد برای نمایش خنده نامه از شهرستان خمینی شهر اهدا شد.
دبیر این جشنواره اظهار داشت: در بخش طراحی لباس
 یک نفر به عنوان رتبه نحست طراحی لباس انتخاب شد که تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ  پنج میلیون ریال به لیلا شولی برای نمایش شاپرک خانوم از شهرستان بندر ماهشهر تقدیم شد.

وی افزود: در بخش طراحی صحنه نیز رتبه سوم حائز  لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال شد که به علی توکلی برای نمایش خواب‌های رنگی از شهرستان شهرکرد اهدا شد و برای رتبه دوم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به مهدی درویش برای نمایش پینوکیو از شهرستان امیدیه اهدا شد.
سعادتی فرد گفت: رتبه نخست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به ساسان ریاحی پور برای نمایش همه باید نگهبانی بدیم از شهرستان دزفول تقدیم شد و در بخش بازیگری نوجوان نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲  میلیون ریال به نسا رمضانی برای نمایش همه باید نگهبانی بدیم از شهرستان دزفول اهدا شد.

وی افزود: در بخش بازیگری زن نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به مریم امانی برای نمایش خواب‌های رنگی و طاهره شفیعی برای نمایش شاپرک خانوم اهدا شدند و  برای رتبه دوم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به بهاره غریبی برای نمایش خواب‌های رنگی و فاطمه سیاح طرفی برای نمایش ما همه باید نگهبانی بدیم اهدا شد.
وی گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به غراله نجیمی برای نمایش خنده نامه از شهرستان خمینی شهر تعلق گرفت و در بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به سید مهدی سلیمی برای نمایش خواب‌های رنگی و کامران جعفری برای نمایش پینوکیو اهدا شد.
وی افزود: رتبه دوم این بخش نیز به ۲ نفر به صورت مشترک تعلق گرفت و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال برای هرکدام جداگانه به رامین قادری برای نمایش پینوکیو و نادر شریفی برای نمایش همه باید نگهبانی بدیم تقدیم شد.
وی گفت: رتبه نخست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به محمدرضا لله گانی برای نمایش خواب‌های رنگی از شهرستان شهرکرد اهدا شد و در بخش نویسندگی نیز در رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه  میلیون ریال به نادر شریفی و محسن مستکین برای نمایش همه باید نگهبانی بدیم از شهرستان دزفول رسید.
وی اظهار داشت: برای رتبه دوم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به ناصر محمودی برای نمایش خواب‌های رنگی از شهرستان شهرکرد و برای رتبه نخست نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت  میلیون ریال  به محسن عمادی و هادی کیانی برای نمایش خنده نامه از شهرستان خمینی شهر اهدا شد.

سعادتی فرد گفت: در بخش کارگردانی نیز برای  رتبه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به دانیال سیاحی برای نمایش شاپرک خانوم و محسن مستکین برای نمایش همه باید نگهبانی بدیم تعلق گرفت و برای رتبه دوم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به ناصر محمودی برای نمایش خواب‌های رنگی از شهرستان شهرکرد تقدیم شد.
وی گفت: برای رتبه نخست نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به محسن عمادی و هادی کیانی برای نمایش خنده نامه از شهرستان خمینی شهر تعلق گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: هیات داوران اثر خنده نامه از شهرستان خمینی شهر  را به عنوان نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مِهر دزفول انتخاب کردند و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان نمایش برگزیده جشنواره تعلق گرفت.

لازم به ذکر است مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان خوزستان در آیین اختتامیه این جشنواره قول داد  این جشنواره در سال اینده به صورت ملی برگزار شود.

 دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر از دوشنبه هفته جاری به مدت چهار روز به میزبانی شهرستان دزفول برگزار شد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.