به گزارش ایرنا محسن بیرانوند چهارشنبه در شورای ترافیک شهرستان ماهشهر اظهار داشت:۱۲ نقطه حادثه خیز در ماهشهر و هشت نقطه در بندرامام خمینی (ره) شناسایی شدند که قبل از سال نو  این نقاط با نصب سرعتکاه، علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین کنترل سرعت ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: اصلاح جاده های پرخطر و پرحادثه  اهمیت خاصی دارد که باید با همت دستگاه‌های اجرایی نسبت به برطرف کردن نقاط حادثه‌خیر اقدام شود.

فرماندار ماهشهر از پلیس‌راه و راهداری خواست با توجه به افزایش تصادفات و سوانح رانندگی در جاده های این شهرستان ایمن سازی نقاط حادثه خیز را در اولویت‌ قرار دهند.

بیرانوند تصریح کرد: در حال حاضر تنها اقدام برای این نقاط حادثه خیز آشکار سازی آنها برای رانندگان و نصب علایم و تابلوهای هشدار دهنده می باشد ضمن اینکه با تامین اعتبار مورد نیاز، مشکل نقاط حادثه خیز رفع خواهد شد. 

وی افزود: تلاش دستگاه های اجرایی رفع نقاط حادثه خیز در جاده های این شهرستان است اما مردم نیز باید بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اتوبان بندر امام خمینی (ره) به بندر ماهشهر از جاده های مهم ترانزیتی در استان خوزستان به شمار می رود که آبستن حوادث متعدد رانندگی است.

ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.