به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل ، مسعود امامی‌یگانه روز یکشنبه در جلسه ساماندهی ترافیک اردبیل افزود: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های ذیربط و یکی از مشاوران معتبر تشکیل شده که برنامه‌های کوتاه‌مدت ، میان‌مدت و بلندمدت برای ساماندهی و رفع معضل ترافیک شهر اردبیل را با ارائه طرح کارشناسی  بر اساس طرح جامع ترافیک شهر اردبیل تدوین و اجرا می‌کنند.

او اظهار داشت: شهر اردبیل به عنوان مرکز استان با توسعه روزافزون وسعت و جمعیت ، مستلزم اجرای برنامه‌های کوتاه مدت فوری برای رفع مشکلات ترافیکی موجود است و تصمیمات در این زمینه با همکاری مردم و شهروندان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی ساماندهی مشاغل مزاحم و ایجاد شهرک‌های صنفی را از دیگر برنامه‌های در دست مطالعه و اقدام دانست و گفت: میادین  و ورودی های شهر اردبیل متناسب با شان و منزلت شهر گردشگری اردبیل زیباسازی می‌شود.

امامی‌یگانه همچنین از نظارت و کنترل جاده‌های استان با گشت‌های کنترل نامحسوس با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد و افزود: در راه‌های ارتباطی استان علایم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های روشنایی نصب شده و سرعت‌گیرها نیز آشکارسازی می‌شوند.

۴۹ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های ارتباطی استان اردبیل شناسایی شده که تاکنون ۱۰ مورد آن مرتفع شده است.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.