ندا نیسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات بخش ساندا در رده سنی جوانان و رقابت‌های تالو در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور برترین‌های ایران به مدت سه روز در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۲۲ ووشو کار در قالب ۳۴ تیم در این پیکارها با یکدیگر به رقابت می پردازند گفت: خوزستان با سه تیم در این مسابقات حضور دارد که از شانس بالایی برای قرار گرفتن بر روی سکو برخوردار است.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم‌های ملی دعوت خواهند شد. نمایندگان خوزستان در بخش ساندا جزو برترین های ایران هستند و در برخی از اوزان لباس تیم ملی را به تن دارند.

وی افزود: ماهشهر یکی از شهرهای ووشو خیز خوزستان است به همین دلیل میزبانی مسابقات را به شهرستان واگذار کردیم. در روز نخست مسابقات شاهد استقبال خوبی بودیم و سالن مسابقات مملو از تماشاگر بود.

نیسی گفت: یکی از اولویت های ما در طول چند سال اخیر توجه به ردههای پایه بوده و افتخارات خوبی در این زمینه کسب کردیم به همین دلیل فدراسیون با میزبانی خوزستان از مسابقات کشوری موافقت کرد که امیدواریم به بهترین شکل مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.