سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ساخت و بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون به صورت جدی توسط گروه‌های جهادی در حال انجام بوده و امروز به مناسبت دهه فجر تعدادی از این منازل احداثی به صاحبان تحویل داده شد.

وی افزود: روستای شهید علی چعب از توابع شهرستان اهواز در سیل امسال از جمله مناطقی بود که آسیب دید و بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های جهادی فعالیت خود را برای کمک به سیل‌زدگان از ماه های گذشته آغاز و چهار واحد مسکونی را احداث کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: این واحدهای مسکونی با جدیدترین و مقاوم ترین مصالح برای مقابله با بلایای طبیعی احداث و به اهالی تحویل داده شد .

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است ۶ واحد مسکونی دیگر نیز در این منطقه در روزهای آینده بهره‌برداری و تحویل سیل‌زدگان شود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: همچنین در منطقه عین ۲ اهواز بیش از ۴۰۰ واحد توسط گروه‌های جهادی تعمیر و ۷۰ واحد نیز در حال ساخت است.

وی ادامه داد:در منطقه شعیبیه  شوشتر نیز ۵۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان آماده بهرهبرداری است که توسط گروه‌های جهادی شیراز و خوزستان احداث شده است.

وی بیان کرد: کمک به مردم یکی از رویکردهای اصلی مجموعه سپاه پاسداران است که در این زمینه گروه‌های جهادی با حداکثر ظرفیت پای کار هستند.

سیلاب فروردین خوزستان خسارت زیادی را به مناطق مختلف و به ویژه روستاهای این استان وارد کرد، و سپاه پاسداران توسط گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت استان‌های معین نظیر تهران و شیراز احداث و بازسازی منازل آسیب دیده را در دستور کار قرار داد.

تاکنون تعداد قابل توجهی از منازل سیل زدگان تعمیر و بازسازی شده و تعدادی واحد نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.