به گزارش ایرنا محسن کاویانی روز یکشنبه در نشست خبری مدیران استانی شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصادی و دارایی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان کرد: ۴۷ درصد از این میزان سرمایهگذاری در خوزستان معادل یک میلیارد و ۲۷۷ میلیون دلار جذب شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰ شرکت سرمایه‌گذار خارجی در خوزستان مجوز فعالیت دارند.

وی همچنی گفت: در ۱۰ ماه نخست امسال درآمد خوزستان با ۹۵ درصد تحقق نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد داشته است.
کاویانی افزود: میزان درآمد خوزستان در ۱۰ ماه نخست امسال ۶۱ هزار میلیارد ریال بوده که ۹۰ درصد این میزان درآمد از محل دریافت مالیات است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان در خوزستان اختصاص و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی تا تیر سال آینده برای جذب اسناد خزانه مهلت دارندافزود: به مسوولان دستگاه های اجرایی توصیه می کنیم که در جذب اسناد خزانه بهتر عمل کنند؛ اسناد خزانه دستگاهی که عملکرد ضعیفی دارد به دستگاه با عملکرد مناسب اختصاص داده می شود.

وی گفت: تنها ۲۲ درصد از سهمیه اسناد خزانه خوزستان توسط دستگاه‌ها که شامل ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اسناد است جذب شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: با وجود شرایط تحریم فعلی و کم بودن پول نقد اسناد خزانه، شرایط بسیار خوبی برای تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه ها فراهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.