به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان اظهار داشت:تعدادی از سفره‌خانه‌های آبادان عفت عمومی و حیثیت آبادان را خدشه‌دار کرده و زمینه فساد را فراهم می‌کنند.

وی برخورد نیروی انتظامی با عوامل سفره‌خانه‌های هنجارشکن در سطح شهر را خواستار شد و افزود: تصاویر متعددی از  این محل ها دریافت شده که در آنجا کارهای خلاف شرع و دین انجام می شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور گفت:با تعدادی از افراد هنجارشکن که زبان نصیحت، موعظه و تذکر در آنها اثربخش نیست و حتی تهدید نیروی انتظامی  را متوجه نمی‌شوند، باید با برخورد شود.

وی افزود:متاسفانه برخی از سفره‌خانه‌های سطح شهر آبادان به مکانی برای ترویج فساد تبدیل شده و برخی گردشگران خارجی نیز که وارد منطقه آزاد اروند می‌شوند از این فضا سوء استفاده می‌کنند و کارهای خلاف شرع انجام می‌دهند.

امام جمعه آبادان اظهار داشت:سفره خانه‌های آبادان حتما باید مجوز بگیرند ضمن اینکه باید در این مکان ها دوریین‌ مدار بسته نصب شود و نباید موسیقی‌ زنده هنجارشکن اجرا نکنند.

وی افزود:برخی از این سفره‌خانه‌ها مجوز اجرای مجوز موسیقی سنتی را گرفته اند ولی عکس آن را اجرا می‌کنند و به مکانی برای پارتی تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.