پاسدار شهید عبدالحسین مجدمی بامداد روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۸ در مقابل منزلش در شهر شادگان در ۷۰کیلومتری حنوب اهواز توسط افراد ناشناس به شهادت رسید.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام صادق مرادی افزود:پرونده قضایی در خصوص شهادت عبدالحسین مجدمی تشکیل شده و دستور فوری و ویژه برای شناسایی و دستگیری عوامل این ترور صادر شده است.
وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه این حادثه  تروریستی ، تحقیقات در دادستانی آغاز و دستور لازم از سوی بازپرس ویژه برای دستگیری عوامل ترور شهید مجدمی صادر شده است افزود:این پرونده به صورت ویژه در حال پیگیری است.
بر اساس تحقیقات انجام شده ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه در حالیکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر دارخوین از منزل شخصی خود در شادگان برای انتقال خودرو از منزل خارج می‌شود از سوی فرد یا افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. وی براثر اصابت گلوله به سینه مجروح شده و حین انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.
پیکر شهید عبدالحسین مجدمی امروز(پنجشنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم ، نیروهای انتظامی ، نظامی ، سپاهی ، بسیجی و جمعی از مسوولان استانی و محلی در شهر شادگان تشییع و در گلزار شهدای بوزی این شهر به خاک سپرده شد.
شهید مجدمی از مدافعان حرم‌ و همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.