مینا بارانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:پیش از این طاهره مهدی پور، دروازه بان تیممان از حضور در مسابقات به مدت ۲ جلسه و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه شده بود که پس از بررسی به عمل آمده محرومیت این بازیکن بخشیده شد.

وی افزود: مهدی پور جزو بازیکنان خوب و پرتلاش ما بوده و به خوبی از دوازه تیم حفاظت کرده است امیدواریم در بازی های آینده هیچ گونه اتفاقی از جانب این بازیکن رخ ندهد که منجر به محرومیت دوباره او شود.

وی در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی حساس با مس رفسنجان گفت: تیم ما به لحاظ جسمی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و تمریناتمان با شادابی بسیاری همراه است که امیدوارم منجر به برد ما در این بازی و صعود به صدر جدول شود.

بارانی افزود: حریف جزو تیم های خوب لیگ بوده و اکنون در صدر جدول قرار دارد؛ آنها امسال جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند لذا نباید آنها را دست کم گرفت. به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می‌دانیم که نباید بی‌گدار به آب بزنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی حفاری به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند گفت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ است، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند در لیگ جایگاه خود را حفظ و یا به پلی آف صعود کنند لذا این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری هم اکنون با کسب ۴۸ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.