به گزارش ایرنا موعود شمخانی دوشنبه در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان BIM که با مشارکت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و دانشگاه‌های تهران و فردوسی مشهد در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت:سازمان منطقه آزاد اروند پروژه‌هایی را که در آینده اجرا می کند باید در راستای کاهش کاستی‌ها و مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر باشند. 

وی افزود: اولویت نخست و اهداف سازمان منطقه آزاد اروند ارتقا بدنه اداری آموزشی است که این امر لازمه پیشبرد پروژه های عمرانی و سایر پروژه‌های مرتبط در این راستا است. 

شمخانی از ساختمان اداری فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه انسانی و فرهنگی در شهرهای آبادان و خرمشهر نام برد و گفت: این ساختمان با رعایت دقیق اصول آموزشی که از پیش به طور زیرساختی تعریف شده بود طراحی و ساخته شد.

معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم در تمامی سطوح به این نتیجه برسیم که می‌توانیم به روزتر باشیم و از نظر علمی جهشی رو به جلو داشته باشیم تا نتیجه این مهم را در تجربه ها و پروژه‌های در دست اجرا  ببینیم .

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.