روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در پیامی که یک نسخه آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرد: ‎مشاور رئیس جمهوری در این فیلم کوتاه در مواجهه با تعدادی از بانوان محترم برای پیگیری برخی مشکلات ضمن توضیح اینکه قدمت تشکیل منطقه آزاد کمتر از زمان لازم برای رسیدگی به مشکلات چندین ساله است، دستور پیگیری و بررسی مشکلات برخی از اهالی برای رفع مشکل آسفالت را به مدیرعامل منطقه دادند.
در این پیام آمده است: ‎متاسفانه زمان کم باقیمانده از سفر و ازدحام روبه افزایش مردم محترم منطقه برای طرح مشکلات منجر به تصمیم تیم حفاظت مبنی بر اعلام اتمام زمان برنامه به همکاران خود (حراست سالن) گشت که این رفتار برای برخی با ایجاد شائبه همراه شد ‎البته با توجه به حضور اصحاب رسانه در محل امکان بررسی واقعیت ماجرا که از این زاویه از نگاه دوربین به دور مانده فراهم است.
‎این پیام می افزاید: حضور مکرر مرتضی بانک مشاور رییس‌ جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در مناطق آزاد برای بازدید و حل معضلات است و ایشان همواره در مواجهه با مردم در سفر به مناطق بر پیگیری و بررسی مشکلات آنها تاکید و اهتمام دارد همچنان که در خلال این سفر رفع فوری مشکلات حاد مردم با اختصاص بودجه فوق العاده در دستور کار منطقه قرار گرفت.
‎در بخش دیگری از توضیحات روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور آمده است: به طور قطع بروز برخی از حواشی نمی تواند بر خدمات بی شمار ارائه شده در توسعه و آبادانی مناطق آزاد کشور سایه بی اندازد. لذا روابط عمومی شورای عالی ضمن پوزش از فضای به وجود آمده که موجب برداشت های اشتباه شد، پیگیری درخواست های مردم شهیدپرور آبادان، خرمشهر و جزیره مینو را وظیفه خود می داند.
به گزارش ایرنا مشاور رییس ‌جمهوری در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سه ‌شنبه ‌شب برای سفری یک ‌روزه به منطقه آزاد اروند سفر کرد.
رونمایی از طرح جامع منطقه آزاد اروند و نیز بهره برداری از 2 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی در منطقه آزاد اروند از جمله برنامه‌های سفر مرتضی بانک به آبادان و خرمشهر بود.
همچنین عملیات اجرایی گام نخست راه‌آهن خرمشهر - بندر امام خمینی روز چهارشنبه با حضور وی در خرمشهر آغاز شد و سالن ورزشی بانوان جزیره مینو خرمشهر نیز به بهره برداری رسید.
منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج‌فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروندرود و کارون واقع است.
این منطقه همجوار کشورهای عراق و کویت بوده و با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
3015/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.