غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای ترافیک خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از تشکیل نشست فوق العاده این شورا در روز پنجشنبه این هفته خبر داد و بیان کرد: شهرداران اهواز، ایذه، آبادان، امیدیه، ماهشهر و خرمشهر به همراه فرمانداران و روسای راهور آنها باید شخصا در این نشست حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در این نشست برای مجموعه مدیریت شهری این شهرها الزاماتی تعیین خواهد شد که در مهلت زمانی که داده می‌شود باید اجرایی و عملیاتی شوند.

رییس شورای ترافیک خوزستان با بیان اینکه در خصوص بحث افزایش تلفات ناشی از تصادف‌های دورن شهری، شهرداران زیر سووال رفته‌اند، گفت: باید دلیل این حجم از افزایش تلفات روشن و درخصوص آن پاسخگو باشند تا از روند رو به رشد تصادفات در خوزستان جلوگیری شود.

استاندار خوزستان متولی مسیرهای دورن شهری را شهرداری‌ها بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه تا آغاز تعطیلات نوروزی زمان کوتاهی مانده، ضروری است که اقدامات پیشگیرانه هرچه سریعتر در دستور کار شهرداری‌ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه آمار ۱۸۹ کشته در طول ۹ ماه نخست امسال نشان از کم توجهی به اصول ایمنی مسیرهای درون شهری است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان باید پیشنهادات خود را به منظور کاهش حجم تصادفات شهری استان به تفکیک شهرستانی ارایه کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز در داخل شهرها باید هرچه سریعتر در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، تصادفات درون شهری خوزستان در ۹ ماه نخست پارسال ۱۶۶ نفر فوتی در پی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.