حمید بنی تمیم جمعه شب در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح مسابقات از لحاظ کیفی و کمی به اعتقاد تمام مربیان و ورزشکاران در حد خوبی بود و تمام شرکت کنندگان از میزبانی اهواز راضی بودند.

دبیر فدراسیون ناشنوایان بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار در چهار رده سنی برگزار شد و امیدوار هستیم منجر به مقام آوری تیم های کشورمان در مسابقات جهانی شود.

وی افزود: مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان علاوه بر قهرمانی کشور، حکم انتخابی تیم ملی به مسابقات جهانی بود که خردادماه در ترکیه برگزار می شود. به گفته کادر فنی تیم ملی چند کشتی گیر در رده سنی نوجوانان و جوانان عملکرد خوبی داشتند به گونه ای که چند کشتی گیر کشورمان که جزء قهرمانان جهان هستند برابر آنها مغلوب شدند.

بنی تمیم افزود: ایران در کشتی ناشنوایان جهان همیشه از مدعیان بوده و امسال هم مدعی قهرمانی هستیم. سطح کیفی ورزشکاران ما در حد خوبی است و آینده این رشته بسیار روشن است. جامعه ناشنوا حضور چشمگیری در این دوره از مسابقات داشتند و امیدواریم روی سکوی اول یا دوم جهان قرار بگیریم.

وی گفت: توجه به توسعه بخش همگانی و بالا بردن سطح کمی فعالیت افراد ناشنوا در سطح کشور می‌تواند این قشر آسیب‌پذیر را از انزوا و گوشه‌نشینی رها کرده و آنان را به سوی سالن‌های ورزشی و انجام فعالیت‌های اجتماعی سوق دهد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۳۱ هیات استانی زیر نظر فدراسیون فعالیت دارند که امیدواریم تمامی مراکز استان‌ها به سالن‌های تخصصی مجهز شوند تا افراد ناشنوا بتوانند با صرف کمترین هزینه به امر ورزش بپردازند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در خانه کشتی خوزستان در اهواز برگزار شد که منجر به قهرمانی البرز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.