به گزارش ایرنا سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا دوشنبه شب در مراسم یادبود  سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع عرب حسن شوشتر گفت : شهادت سردار سلیمانی مایه عزت و برکت شد و این را بدانید که امروزه لرزه بر تن دشمنان ما افتاده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : یکی از رمزهای موفقیت سردار سلیمانی در مبارزه با دشمنان حضور میدانی و بی واسطه وی در خط نبرد بود که این اخلاص و شجاعت به همرزمان وی روحیه ای مضاعف می بخشید و در نهایت باعث پیروزی می شد .

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت :سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک مدیر جهادی بود و برای حل مشکلات مردم تا کسب نتیجه مطلوب ، پیگیر بود .

وی افزود :سردار سلیمانی در سیل فروردین ۹۸ چندین بار به خوزستان سفر کرد و در سفرهایی که همراه وی بودم تا نیازهای مردم را برطرف نمی کرد از آن منطقه خارج نمی شد، وقتی که به شادگان رفتیم از مسئول مهندسی خواست ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس ظرف ۲۴ ساعت به منطقه ارسال شوند  که با پیگیری خاصی که داشت ، دقیقا دستور وی سر ساعت اجرا و در نتیجه جاده ماهشهر ظرف یک روز بازگشایی شد .

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ادامه داد : مدیریت جهادی یعنی اینکه مدیران ما باید بدانند اگر دستوری دادند تا مرحله اجرا پیگیر باشند نه اینکه فقط به یک نامه بسنده کنند و پیگیر نتیجه آن نباشند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.