به گزارش ایرنا میشو کریستیچوویچ شامگاه دوشنبه ، پس از شکست سه بر ۲ مقابل نفت مسجدسلیمان در یک چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: زدن پنج گل در یک بازی نشان می دهد که هر ۲ تیم به فکر بردن بودند و تماشاگران لذت بردند. می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما شانس نداشتیم. در هر صورت به حریف تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در وقت‌های اضافه خیلی خسته بودند گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است اما با تمام احترامی که برای آنها قایلم ما نیز شانس صعود داشتیم؛ برای نفت مسجدسلیمان در ادامه این جام آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی شاهین در مورد وضعیت تیمش بیان کرد: در ۶ بازی اخیر که من آمده‌ام، با تراکتور مساوی کردیم که بازی سختی بود اما به کمک خداوند و با برنامه ریزی مناسب برای آینده، می توانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی گفت: از زمانی که من به شاهین بوشهر آمدهام هر پنج روز یکبار بازی کرده‌ایم و زمان کمی برای بازسازی تیم داشتم اما در یک ماه آینده وقت کافی برای ساخت تیم داریم.

کریستیچوویچ با بیان اینکه تیم و بازیکنان ما شخصیت برد را ندارد ادامه داد: دفاع ما خیلی کیفیت خوبی ندارد و باید بازیکنان جدید جذب کنیم و با یک بدنسازی خوب و کمک مسئولان می توانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی بیان کرد: با تمرین خوب می‌توانیم موفق شویم؛ بازیکنانمان دچار مشکلات فکری بوده و این موضوع به تیم لطمه وارد کرده است. اگر باشگاه من را حمایت کند، بی شک در ادامه راه موفق می شویم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر، جام حذفی کشور، عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسج سلیمان با برتری سه بر ۲ نفتی ها به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.