غلامحسین خواجه دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به خبرنگار ایرنا گفت:  تجهیزات ساخت داخل و مشابه خارجی، کشور را از وابستگی به محصولات خارجی رها می‌کند و محصولات از نظر قیمت و خدمات پس از فروش و پشتیبانی در داخل کشور برای مصرف کنندگان مناسب‌تر است.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ارائه دهنده محصولات و تولیدات جدید شرکت‌های دانش بنیان و یا انجمن‌های علمی، دانشجویی است تا استفاده از تولیدات داخلی رواج یابد.

خواجه با اشاره به حضورغرفه‌های انجمن‌های علمی دانشجویان در نمایشگاه گفت: این غرفه فعالیت‌های ارزشمندی را به نمایش گذاشته و نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته نوآوری‌های بیشتری را عرضه خواهد کرد.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ابرازامیدواری کرد: با شرایط موجود در کشور، نیازهای صنایع با محصولات داخلی تامین و وابستگی به محصولات خارجی کم شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز پروژه هایی را برای حمایت از تولید داخل و صنعت به ویژه با صنعت نفت به انجام رسانده است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار خوزستان روز یکشنبه با حضور ۲۵ غرفه سازمان‌ها و ادارات دولتی خوزستان و ۴۰ غرفه شرکت های فناور و دانش‌بنیان برپا شد.

این نمایشگاه از یکم تا سوم دی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ برای علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.