مهدی پاشازاده شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار شهرداری ماهشهر برابر پرسپولیس در آبادان بیان کرد: این بازی برای اهالی ماهشهر و هواداران شهرداری مهم است و با تمام توان خود برای کسب نتیجه در برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم.

وی افزود: امکانات ما برای میزبانی از پرسپولیس در بندرماهشهر مناسب نبود و در این دیدار به نوعی میهمان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خواستار حمایت هواداران آبادانی از تیم خود شد و گفت: امیدواریم آبادانی‌ها فردا ما را تنها نگذارند و همانند تیم صنعت نفت ما را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ما در حالی جزو هشت تیم برتر ایران در جام حذفی قرار گرفتیم که امکانات برای میزبانی این دیدار را نداریم؛ مگر چند بار امکانش ایجاد می شود مردم مظلوم ماهشهر بتوانند بازی با پرسپولیس را از نزدیک ببینند؟

پاشازاده گفت: چند بازیکن ما در چند روز اخیر دچار مصدومیت شدند و به سختی خود را به این دیدار رساندند ولی رسیدن بازیکنان مصدوم ما به این بازی، دلیلی بر ایده آل بودن شرایط نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر ادامه داد:فوتبال خوزستان، مهد فوتبال ایران است و از کودکی علاقه زیادی به فوتبال آبادان داشتم، امیدوار مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت حل شود.

پاشازاده گفت: رنگ پیراهن اول ما آبی و رنگ دوم نیز زرد است که در این بازی به احترام تماشاگران آبادانی پیراهن زرد خود را می‌پوشیم.

کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس تهران حاضر به حضور در نشست خبری پیش از بازی نشد.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر روز دوشنبه دوم دی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور میزبان پرسپولیس تهران است.این دیدار به دلیل مهیا نبودن شرایط ورزشگاه ماهشهر در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.