سیدمحمد علوی شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه انس بنی یاسین به عنوان عضو تیم ملی اردن باید در تمام مسابقات و اردوهای این تیم شرکت کند و بازیکنان جوان فولاد در پست او عملکرد خوبی نشان دادند، این بازیکن در لیست فروش تیم قرار گرفت.

وی در خصوص وضعیت سینا مریدی و فرزاد جعفری که در تمرینات غایب هستند گفت: خبر خاصی در مورد این ۲ بازیکن ندارم ولی آنها از تیم جدا نشده اند.

علوی افزود: عملکرد بازیکنان تیم در ۱۶ هفته سپری شده از مسابقات بسیار خوب و راضی کننده بود و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم بازی های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج دلخواه خود و هواداران را کسب کنیم.

تمرینات تیم فولاد به مدت ۱۰ روز تعطیل شد

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: تمرینات تیم از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل شد و بازیکنان به استراحت رفتند تا با آمادگی کامل در ادامه مسابقات حاضر شوند.

وی در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: دیروز بازی خوبی ارائه دادیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. معتقدم گلی که به ثمر رساندیم سالم بود اما در هر صورت پذیرفته نشد و ما نیز همچون گذشته به تصمیمات داوری احترام می گذاریم اما در کل ما بهتر از حریف بودیم.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد. فولادی ها در هفته هفدهم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف تیم قدرتمند استقلال صف آرایی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.