اسماعیل حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمرینات تیم از روز گذشته شروع شد و بازیکنان رفته رفته آماده حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر می شوند.

وی ادامه داد: با صلاحدید کادر فنی قرار است روز سه شنبه یک بازی تدارکاتی آن هم پشت درهای بسته با تیم امیدهای خودمان انجام دهیم تا در شرایط مسابقات قرار بگیریم.

سرپرست تیم فولاد در خصوص زمان شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: قرار بود که ۲۸ مردادماه استارت مسابقات زده شود اما بر اساس آخرین خبری که شنیدم قرار است روز ۳۱ مردادماه مسابقات لیگ آغاز شود.

وی در مورد ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، روز سه شنبه ۲۲مردادماه قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم ثبت می شود؛ خوشبختانه مشکل بدهی های تیم برطرف شده و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.

حاجی زاده با بیان این که به غیر از فرزاد جعفری بقیه بازیکن تیم در سلامت کامل هستند گفت: با توجه به این که تمرینات آماده سازی تیم از مدت ها قبل آغاز و مرحله به مرحله تمرینات تیم انجام شد می توان گفت وضعیت جسمانی بازیکنان در شرایط خوبی است.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی گفت: هنوز بازیکنی مدنظرمان نیست ولی کادر فنی در حال رصد کردن است تا در پست های مورد نیاز تیم (هافبک و دفاع) بازیکنی جذب کنیم. ما تیم بسیار خوبی داریم اما چون زمان بازی ها طولانی است به یک یا ۲ بازیکن دیگر نیاز داریم.

باشگاه فولاد خوزستان محکوم شد

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال به دنبال شکایت محمدسعید اخباری مربی فصل گذشته فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
پیش از این کمیته تعیین وضعیت فدراسیون در تاریخ ۱۳ خردادماه ۹۸ نیز باشگاه فولاد خوزستان را به پرداخت ۱۶۸ میلیون ریال در حق اخباری محکوم کرده بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل گذشته در مکان هشتم رده بندی قرار گرفت.

/۶۰۰۲/۹۸۷۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.