به گزارش ایرنا تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان روز یکشنبه در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر به سود تیم فولاد به پایان رسید.
در این دیدار ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزایی و رافائل مسی ترکیب تیم فولاد خوزستان را تشکیل می دادند.
همچنین مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی‌ زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی‌ اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید محمد حسینی، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده و محمد شادکام برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.
در دقیقه 28 بازی ایوب والی بازیکن تیم فولاد از درون محوطه جریمه با ضربه سر دروازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کرد.
در دقیقه 38 بازی تیم فولاد خوزستان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که لوسیانو پریرا نتوانست برای دومین بار دروازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کند.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فر بود که فرهاد مروجی و براتعلی مولوی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار آرش افشین و رضا میرزایی از تیم فولاد خوزستان و حکیم نصاری، هیثم هاشمی زاده و یوسف وکیا بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 25 و 16 امتیاز در مکان های ششم و سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.