سرهنگ پاسدار عادل ساری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در پی بارش باران‌ شدید هفته گذشته بسیاری از نقاط استان با آبگرفتگی مواجه شدند که در برخی مناطق ورود آب به منازل مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد.

وی افزود: در مناطقی نظیر آخراسفالت و خیابان ادهم که سطح پایین تری نسبت به سایر مناطق دارند، منازل با آبگرفتگی بیشتری مواجه شده که به نوعی سرریز فاضلاب بیشتر از آب های سطحی بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز گفت: با توجه به شرایط دشوار زندگی در این مناطق ، ۷۰ گروه جهادی برای کمک رسانی به مردم وارد این مناطق شدند و در شستشوی خیابان ها و منازل به مردم کمک کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی منازل بیش از یک متر آب وارد شده بود تمامی وسایل آنها زیر آب رفته که جابه‌جایی این وسایل و شستشوی فرش ها نیز در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار ساری تصریح کرد: همچنین بعضی از منازل نیاز بود که فرش های آن ها برای شستشو به قالیشویی منتقل شود که وسیله نقلیه نیز به این منظور تدارک دیده شد.

وی اظهار داشت: همچنین تهیه بسته‌های غذایی خشکبار و توزیع آنها در بین منازل آسیب دیده از دیگر اقداماتی بود که توسط گروه های جهادی در این دو منطقه انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز گفت: روزانه بیش از ۶۰۰ پرس غذای گرم توسط حوزه های مقاومت و مساجد پخته و بین مردم تقسیم شد .

وی ادامه داد: گروه های جهادی در هر نقطه ای که مردم نیازمند کمک باشند ، حضوری فعال دارند؛ این گروه های جهادی در سیل فروردین ماه سال جاری نیز با تمام ظرفیت برای خدمت رسانی در مناطق سیل زده حضور داشتند .

بارش باران در روز دوشنبه هفته گذشته باعث آبگرفتگی بسیاری از معابر شهری در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان کارون شد که در برخی مناطق میزان آب گرفتگی بیشتر بود و خسارت‌های زیادی به منازل وارد شد.

در حال حاضر آب های سطحی از بسیاری از مناطق اهواز و کارون تخلیه شده اما عملیات تخلیه آب از مناطقی نظیر شهرک دانشگاه، بهارستان و کوی معین زاده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.