ابراهیم قنبری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه همچنان تخلیه آب از سطح مناطق مختلف در شهر اهواز در حال انجام است بیان کرد: از شامگاه دوشنبه تاکنون بعد از بارش باران و آبگرفتگی معابر در اهواز هفت هزار و ۶۵۰ مورد تماس از سوی مردم اهواز به آتش نشانی انجام گرفت.

وی گفت: در این مدت در مجموع ۴۵۴ مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش نشانی در اهواز انجام گرفت و ۶ قایق در سطح شهر اهواز برای کمک رسانی به مردم گرفتار در آبگرفتگی استفاده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: ۱۸۲خودرو گرفتار شده در میان آبها  نیز در این مدت توسط آتش نشانی از آب خارج شدند.

قنبری گفت: ۱۳ مورد عملیات غواصی برای شناسایی و خروج خودروهای غرق شده در آبگرفتگی سطح شهر اهواز نیز در این مدت انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا بر اثر بارش باران در شامگاه دوشنبه هفته جاری اغلب مناطق شهرستان اهواز و خوزستان دچار آبگرفتگی شدند.

به دلیل آبگرفتگی در مناطق مختلف خوزستان مدارس ۱۳ شهرستان استان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ونوبت صبح سه شنبه تعطیل شدند.

مدارس شهرستانهای اهواز، کارون ، آبادان ، خرمشهر و شادگان در نوبت عصر روز سه شنبه نیز به همین دلیل تعطیل شدند.

همچنین مدارس نوبت صبح و عصر امروز چهارشنبه در شهرستانهای اهواز و کارون تعطیل اعلام شده اند.

 آبگرفتگی ناشی از بارشهای دوشنبه همچنین ادارات سه شهرستان اهواز ، کارون و آبادان را در روز سه شنبه تعطیل کرد.  

در پی بروز این وضعیت و  ورود آب به منازل مردم در مناطقی از این شهرها و سر ریز فاضلاب ، جمعیت هلالا حمر استان سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان های کارون و آبادان راه‌اندازی کرده که ۳۴۰ نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.