به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی شامگاه دوشنبه با حضور در منطقه کوت عبداله، شرایط فعلی مردم منطقه را نیازمند اقدام فوری مسئولان دانست و اظهارداشت: در راستای ماموریتی که رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان ابلاغ کرده، با مردم دیدار و از نزدیک در حال پیگیری مشکلات و مطالبات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز، شهرداری و فرمانداری کارون باید هرچه سریعتر شرایط به وجود آماده در منطقه را حسب وظایفی که بر اساس قانون بر عهده آنها است مدیریت کنند، گفت: در این راستا تمهیداتی اندیشیده شده و امکانات و بخشی از تجهیزات مورد نیاز به منطقه آمده اما رفع مشکل آبگرفتگی منازل نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان کشوری دارد.

وی در بخش دیگری از این بازدید بر آمادگی دستگاههای متولی برای بارندگی های پیش رو تاکید کرد و افزود: مردم گلایه ها و خواسته هایی دارند که نیاز به رسیدگی دارد. 

رئیس کل دادگستری استان به همراه نیروهای جهادی در امدادرسانی به مردم اشاره کرد و گفت: کوت عبداله به عنوان یکی از مناطق محروم استان خوزستان محسوب می شود و لازم است برای جبران خسارت های وارده به شهروندان، تسهیلاتی که به سیل زدگان اختصاص یافته به مردم این منطقه نیز اختصاص یابد.

وی ادامه داد: خواسته های مردم در قالب یک گزارش جامع به رئیس قوه قضاییه ارائه خواهد شد تا وی نیز  در سطح ملی به منظور تحقق این مطالبات پیگیریهایی لازم را داشته باشد.
در این بازدید مردم ساکن منطقه کوت عبداله نسبت به ضعف مسئولان شهری به خصوص شهرداری کارون در انجام مدیریت شرایط به وجود آمده انتقاد کردند و  از رئیس کل دادگستری استان خواستند در این رابطه پیگیری های حقوقی صورت گیرد.

کوت عبداله مرکز شهرستان کارون که در ۱۰ کیلومتری جنوب اهواز قرار گرفته با مشکلات زیر ساختی مواجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.