به گزارش ایرنا قباد ناصری روز دوشنبه در نشست خبری در محل یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان در اهواز بیان کرد:برای انجام این بازسازی ها، ۷۵ درصد از کالاهای مورد نیاز از شرکت‌های داخلی مرتبط تهیه و خریداری شده است.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته در این شرکت کار بازسازی و بهسازی پنج واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی انجام شده‌ و کار بازسازی دیگر تاسیسات نیز در برنامه‌ زمان‌بندی تدوین شده در حال انجام است.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قدیمی‌ترین شرکت‌های خاورمیانه است که دارای بیشترین گستردگی و پراکندگی است اما این مساله مانعی برای انجام فعالیت‌ تولیدی ایجاد نکرده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد:در هشت ماه نخست امسال سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در بحث خدمات و کالا هزینه شده که ۹۵ درصد از آن در خوزستان هزینه شده است.

وی به طرح توسعه ۲۸ میدان نفتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اشاره کرد و گفت: در این طرح تعداد پنج میدان نفتی در حوزه عملیاتی نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارد.

نارصری افزود: تاکنون از این میدانهای نفتی قرارداد ۲ میدان امضا شده و روند عقد قرارداد برای سه میدان دیگر در حال انجام است.

یازدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۲ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.