هوشنگ حاتمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با وجود اینکه چندین بار اعلام کردیم به دلیل مشکلات مالی قادر به شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیستیم هیچکدام از مسئولان استانی و شهرستانی سراغی از ما نگرفتند.

وی افزود: به دلیل همین بی‌مهری‌ها و مشکلات عدیده مالی قصد کناره‌گیری از حضور در مسابقات را داشتیم که تماس‌های مکرر مردم شهرستان ایذه و استان خوزستان برای شرکت در این مسابقات ما را بر آن داشت تا در مسابقات حاضر شویم.

حاتمی ادامه داد: تیم سیناصنعت ایذه به عنوان تنها نماینده خوزستان در این مسابقات حاضر خواهد شد اما مسئولان استانی از جمله مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان حتی یک تماس هم با ما نگرفتند که دلیل این بی‌مهری‌ها بر ما پوشیده است.

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه از شرکت در این مسابقات با تیمی بومی خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد ترکیب تیم از جوانان ایذه‌ای و خوزستانی تشکیل شده که بدون قرارداد مالی تیم ما را همراهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم در آینده یک درصد نگاهی که مسئولان استانی به فوتبال‌ دارند را به رشته‌های پرافتخار مانند کشتی فرنگی معطوف کنند ؛ رشته ایکه در مسابقات جهانی و المپیک افتخارات زیادی را برای دیار اسلامی ما به ارمغان آورده است.

مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر جاری با حضور تیم های بازار بزرگ ایران، سینا صنعت ایذه و گهر زمین سیرجان به عنوان سه تیم برتر لیگ برتر کشورمان و تیم‌های جمهوری آذربایجان، گرجستان و هند در بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.