به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی سه شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل نفت در مسجدسلیمان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دادند و هوادادان لذت بردند، ما در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم و می توانستیم با گل بیشتری به رختکن برویم.

وی افزود: اما در نیمه دوم تیم نفت مسجدسلیمان رو به بازی مستقیم و بلند آورد و موفق شد برای ۲ بار دروازه ما را باز کند که جا دارد این برد را به آنها تبریک بگویم. در کل ما مستحق باخت نبودیم و بازی خوبی ارائه دادیم.

صادقی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم تیمش را تقویت می کند گفت: ما در این فصل جوانان خوب و مستعدی داریم که تاکنون مقابل مدعیان لیگ عملکرد خوبی داشتند. در فوتبال همه نتیجه را می‌بینند و به بازی خوب کمتر توجه می کنند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا مدیریت باشگاه برای بهتر شدن نتایج به وی اولتیماتوم داده است گفت: مدیریت باشگاه هیچ فرصتی برای من تعیین نکرده‌اند. باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که با وجود کسب نتایج ضعیف اما تاکنون از ما حمایت کرده‌اند.

وی گفت: به آینده تیم امیدوارم و معتقدم روند تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما بازیکنان جوانی داریم که برای هماهنگی نیاز به فرصت بیشتری دارند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا با برتری ۲ بر یک به سود نفت به پایان رسید.

تیم سایپا در حال حاضر با کسب ۱۱ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.