مژده پزشکیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ما ورزشکاران مستعدی داریم که در رقابتهای مختلف کشوری بارها مقام کسب کردند و می توانند در تیم ملی حاضر شده و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند لذا نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی ادامه داد: ورزشکار و مربی یک سمت قضیه بوده و حمایت‌هایی که باید صورت بگیرد سمت دیگر است اگرچه مسوولان هیات استان همیشه از ما حمایت داشتند ولی امیدواریم این حمایت‌ها در سطح فدراسیون نیز وجود داشته باشد تا بتوانیم با تمام قوا در انتخابی ها حاضر شویم و بچه‌های ما به حقشان برسند.

پزشکیان در خصوص قهرمانی تیم بانوان استان در مسابقات لیگ منطقه‌ای پومسه کشور گفت: این دومین دوره مسابقات کشوری بود که به صورت منطقه‌ای برگزار شد، تیم استان در منطقه ۲ کشور با ۱۴ استان هم گروه بود که استان‌های اصفهان، فارس و کرمان جز رقبای اصلی ما بودند.

وی ادامه داد: اصفهان یک استان پ.ومسه خیز است که ملی پوشان بسیاری دارد همچنین سرمربی تیم ملی در حال حاضر اصفهانی است و رقیب اصلی ما در این پیکارها به شمار می رفت.

سرمربی تیم پومسه خوزستان با بیان اینکه کاپ قهرمانی را در خانه حریف به بالای سر بردیم و این موضوع نشان دهنده اقتدار بچه‌های ما بود گفت: سال گذشته با تعدادا نفرات کمتر در این رقابت ها حاضر شدیم که عنوان دوم را کسب کردیم اما امسال با اقتدار قهرمان شدیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد گفت: ورزشکاران ما ۶ مدال طلا، ۲ نقره و چهار برنز در رده‌های سنی مختلف کسب کردند. تیم نجف‌آباد که میزبان مسابقات بود با ۲ طلا دوم شد. با وجود اینکه اکثریت داوران حاضر در مسابقات اصفهانی بودند، بچه های ما در یک رقابت تنگاتنگ با اصفهان و فارس موفق تر عمل کردند .

پزشکیان با بیان اینکه در بازی نهایی باید به مصاف قهرمان منطقه یک برویم گفت: ما حداکثر تلاشمان را می‌کنیم و با تمام توان در بازی فینال شرکت می‌کنیم. بچه های ما در مسابقات قهرمانی کشور صاحب عناوین خوبی شدند و در این رقابت‌ها چیزی کمتر از رقیبان خود نداریم ولی باید بگویم که هر مسابقه‌ای سخت است و حریفان هم با تمام توان حاضر می‌شوند. در منطقه یک کشور استان‌های تهران، البرز و همدان تیم های قدرتمندی بوده و ملی پوشان بسیاری دارند. تلاش می‌کنیم در این مرحله نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه پومسه روهای استان استحقاق حضور در تیم ملی را دارند گفت: تنها ملی پوش ما زنده یاد صفورا اردشیری بود که سال گذشته در یک سانحه تصادف درگذشت، در حال حاضر ملی پوش نداریم ولی در ماه های آینده ورزشکاران ما در انتخابی‌های تیم ملی شرکت می کنند و امیدواریم عضو تیم ملی شوند.

سرمربی تیم پومسه بانوان خوزستان گفت: ورزشکاران استان نسبت به سال گذشته تجربیات بیشتری دارند که انتظار می رود در اردوهای تیم ملی عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.